Sós Ivett (2019) Az online közösségi média térhódítása és újdonságai. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
sós_ivett_2019jan_titkos.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 31 December 2028. Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A hagyományos kommunikáció egyre jobban háttérbe szorul a modern kommunikációval szemben, ezért érdekes és egyben fontos témának tartom, hogy az online média világa hogyan tör fokozatosan egyre gyorsabban utat magának. Azonban ahogy a közösségi média beférkőzött a kisebb nagyobb vállalatok életébe szinte mindenkinek kötelező volt megjelenni az online élet piacán, hogy ne maradjon le semmi információról és újdonságról. A piaci szereplők számára az izgalmas, hogy megkönnyítik a tartalmak és a kellemes élmények megosztását. A legnagyobb közösségi oldalak a Facebook, Instagram és Youtube egyaránt alkalmasak, hogy kiépítsük a személyes és üzleti kapcsolatainkat az ügyfelekkel. A közösségi platformokon történő reklám fontos szerepet tölt be azáltal, hogy eladási feltételekről és az igénybe vett szolgáltatásokról tájékoztatja a vásárlókat. Nincs ez máshogy a banki szférában sem, amelyben a Budapest Bank sem kivétel ez alól, aktív részvételt mutat az online közösségekben. A kampányvideók és szinte mindennapos állapotfrissítéssel egyre több új követőt vonz magával. De vajon minden korosztályt meg lehet nyerni az online reklámokkal?! Az idősebbek vevők a korral halad újdonságokra vagy a fiatalok figyelmét ezek a marketing kampányok egyáltalán lekötik? Primer kutatásom során felmértem milyen korosztály mennyire aktív az interneten, és mennyire fogékony a különböző banki reklámkampányokra. A marketing szakembereknek fontos, hogy az közösségek által fel tudják venni a kapcsolatot fogyasztókkal, ügyfelekkel és aktivizálja őket. A közösségi média jövője még bizonytalan, nem tudhatjuk előre, de azt állíthatjuk, hogy a közeljövőben is egyre nagyobb szerepet fog játszani az emberek életében, de a hatalmas mennyiségű adat mennyiséget át kell fésülni, hiszen csak valós és hiteles információnak szabad hinni. A közösségi portálok új és izgalmas módszereket kínálnak olyan vevők megszerzéséhez, akik jelentős mértékben hozzájárulhat a marketing sikerének növeléséhez. Az internet globális kultúránk nélkülözhetetlen részévé vált.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem (a GKZ 2016-2020 között keletkezett dolgozataihoz)
Kar
Tanszék
Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, marketing - értékesítés, e-marketing - elektronikus marketing - online marketing, közösségi média - szociális média - social media, hirdetés, internet, Youtube, Facebook, Instagram, vállalati marketing, bankmarketing, reklám - hirdetés, generációs jellemzők - generációs sajátosságok |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 45 nem található. |
Dátum: | 04 Jan 2019 13:52 |
Utolsó módosítás: | 05 Júl 2022 12:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |