Marketingstratégia a gyakorlatban

Szakos Mercédesz (2015) Marketingstratégia a gyakorlatban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of szakos_mercédesz_titkos.pdf] PDF
szakos_mercédesz_titkos.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2100.

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A mai világban rendkívül fontossá vált a vállalatok körében egy alapos marketing tevékenység kidolgozása, hiszen ez biztosítja a vállalatok hosszú távú sikereit. Dolgozatomban a MOTIM Kádkő Kft. marketingstratégiáját mutatom be az olvasóval. Ezzel a munkámmal szeretném segíteni a cég jövőbeni sikereit. Dolgozatom olvasójának lehetősége van, hogy megismerkedhessen a vállalattal. Bemutatom a vállalat rövid történetét, technológiáját. Az egyik legjelentősebb része a munkámnak a marketingmix elemeinek bemutatása a vállalaton belül. E témakörökön belül a 7P területet érintettem. Ismertetem a vállalat által gyártott termékeket, az árpolitikai lépéseket. Az értékesítés politikán belül bemutatom a vállalat értékesítési útjának szereplőit. A marketing kommunikáció során az olvasó megismeri, hogy milyen kommunikációs eszközöket használ a vállalat, illetve milyen újságokban hirdeti termékeit a Kft.. A következő fontos elem az emberi tényező szerepe kerül bemutatásra. Ezután a társaság környezetén belül az infrastruktúrát illetve a MOTIM Kádkő Kft. fizikai környezetét ismertetem. A folyamatnál elvégeztem a cégnek az értékesítési láncát az ajánlattól a megrendelésig. Dolgozatom során kiemelt figyelmet fordítottam a vevőelégedettségre és a reklamációkezelésre. Ez a két téma rendkívül fontos minden vállalkozás számára, hiszen mindenkinek érdeke, hogy vevőit a jövőben is meg tudja tartani és ne hagyják ott a céget. Primer kutatásom során készítettem a Kft. részére egy SWOT analízist, hiszen fontos, hogy a társaság tisztában legyen az erősségeivel, gyengeségeivel, a piaci lehetőségekről illetve a veszélyeivel. Ezen kívül kutatást végeztem a marketingfolyamatról 2009-2013 év között. Dolgozatom zárásaképpen pedig interjút készítettem a vállalat ügyvezető igazgatójával, Gerezdes Szilviával. Végül pedig saját véleményt alkotok a társaság jelenlegi illetve jövőbeni marketing tevékenységére vonatkozóan.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola (a GKZ 2015-ig keletkezett dolgozataihoz)

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

MENEDZSMENT ÉS GAZDASÁGINFORMATIKAI INTÉZETI OSZTÁLY

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Márkus Mónika
NEM RÉSZLETEZETT
gazdasági tanár

Mű típusa: diplomadolgozat
Kulcsszavak: marketing - értékesítés, marketing-mix, vállalat, elemzés, összefoglaló, stratégiai menedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Felhasználók 65 nem található.
Dátum: 05 Jan 2015 16:12
Utolsó módosítás: 14 Jún 2021 18:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet