Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése

Budányi Georgina (2018) Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of budányi_georgina_2018jan.pdf] PDF
budányi_georgina_2018jan.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja az volt, hogy megismertessem Tokaj-Hegyalja adottságait, történelmét, kereskedelmét, marketingjét, borkülönlegességeit. Tokaj-Hegyalja a világörökség része, hihetetlen múlttal rendelkezik és jövővel, ez az a téma amiről mindig beszélnünk kell, hiszen a Tokaji bor világhírű, erre büszkének kell lennünk és tudnunk kell mit is jelent az amit a hegyaljai lakók tesznek mindezért. Összehasonlítottam, a fiatal és az idős borászok véleményét. Felvázoltam a marketing szempontú elemzését. Végig vázoltam a rendszerváltás előtt és utáni viszonylatokat, rengeteg változáson ment át hegyalja ebben az időszakban. Részletes bemutatást készítettem a híres borfajtákról. Az ország legkedveltebb borkereskedőjével beszélgettem, aki nagyon sok érdekes dologra rávilágított. Végül pedig belecsempésztem egy kis történelmet amellyel kerek teljesen a történet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola (a GKZ 2015-ig keletkezett dolgozataihoz)

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Menedzsment és Gazdaságinformatikai Intézeti Osztály

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

felsőoktatási szakképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nagyné Halász Zsuzsanna
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai adjunktus

Mű típusa: záródolgozat (felsőoktatási szakképzés)
Kulcsszavak: Tokaj-Hegyalja (Borsod-Abaúj-Zemplén megye), marketing - értékesítés, kereskedelem, történelem, bormarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Felhasználók 45 nem található.
Dátum: 10 Jan 2018 15:41
Utolsó módosítás: 20 Ápr 2022 12:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet